statystyki

Przestój w firmie nie musi być od razu katastrofą

autor: Aleksandra Puch02.06.2015, 09:16; Aktualizacja: 02.06.2015, 09:38
Skąd się biorą kłopoty i jak zmniejszyć ryzyko

Skąd się biorą kłopoty i jak zmniejszyć ryzykoźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Ryzyka nieplanowanych awarii infrastruktury IT i konieczności zatrzymania pracy zupełnie wyeliminować się nie da, ale można znacznie zminimalizować ich negatywne skutki

Awarie i nieplanowane przestoje są poważnym obciążeniem dla każdej organizacji. W wyniku problemów z infrastrukturą informatyczną straty wynoszą od 1,4 do 2,3 mln dol. rocznie – twierdzi firma doradcza Veeam, która przeprowadziła badanie w 700 firmach z całego świata, z różnych branż i sektorów. Sporym obciążeniem dla firm są awarie poszczególnych aplikacji. Jak wynika z badania Veeam zdarzają się one częściej niż raz na miesiąc (średnio 13 razy w roku). Jedna na sześć prób przywrócenia kopii zapasowej kończy się przy tym niepowodzeniem.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane