Facebook ma problem ze sprzedażą reklam mobilnych

autor: T.B.23.10.2012, 16:23; Aktualizacja: 23.10.2012, 16:30
Facebook najpewniej kolejny kwartał z rzędu odnotuje wolniejsze tempo wzrostu przychodów, gdyż piętą achillesową są wciąż wpływy z reklam mobilnych.

Facebook najpewniej kolejny kwartał z rzędu odnotuje wolniejsze tempo wzrostu przychodów, gdyż piętą achillesową są wciąż wpływy z reklam mobilnych.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: David Paul Morris

Facebook najpewniej kolejny kwartał z rzędu odnotuje wolniejsze tempo wzrostu przychodów, gdyż piętą achillesową są wciąż wpływy z reklam mobilnych.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Bloomberg
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane