Firma kurierska Tba EXPRESS we współpracy z Żabka Polska rusza z ofertą ogólnopolskiej sieci punktów odbioru przesyłek. Zakupy zrobione online klienci odbiorą w jednym z czterech tysięcy sklepów Żabka i Freshmarket na terenie Polski.

Firmy świadczące usługi kurierskie coraz częściej decydują się na alternatywne wobec kurierów dostarczanie przesyłek. Wynika to z oszczędności czasu i pieniędzy, tak dla dostawców, którzy nie muszą kilkakrotnie odwiedzać wskazanych adresów, jak i dla klientów. Często zdarza się, że godziny pracy kurierów pokrywają się z przebywaniem poza domem adresatów tych przesyłek. Dzięki punktom odbioru w dogodnych lokalizacjach, zakupione przedmioty klienci mogą odebrać tuż obok miejsca zamieszkania.

Klienci e-sklepów, które wdrożyły usługę, będą mogli odebrać zakupy internetowe 7 dni w tygodniu od 6 rano do 23.00. Paczka zostanie dostarczona już następnego dnia od momentu nadania, z opcją śledzenia przesyłki na stronie tba.pl.

- Usługa odbioru przesyłek w delikatesach zostanie uruchomiona już w czerwcu 2015 roku w większości punktów sieci Żabka Polska. „Wdrożenie kolejnych punktów odbioru rozpoczniemy niezwłocznie w większości sklepów, zaś we wszystkich 4 tysiącach delikatesów pod marką Żabka i Freshmarket usługa zostanie udostępniona w terminie najpóźniej do końca listopada 2015 roku – informuje Kamila Michnowska, Project Manager Tba EXPRESS.

Wśród sklepów internetowych, które zdecydowały się skorzystać z tej oferty jest ok. 400 podmiotów, m. in. Agito.pl, Morele.net, AbcData, Techdata, Edipresse, Profit.24, Komputronik. Procedura jest standardowa, podobnie jak w przypadku konkurencji. Gdy paczka znajdzie się w wybranym punkcie, klient zostaje powiadomiony o tym fakcie wiadomością sms i e-mail.

Jeżeli chodzi o gabaryty przesyłek kurierskich to najdłuższy bok nie może być dłuższy niż 120 cm, natomiast suma trzech wymiarów (A + B + C) nie może przekroczyć 220 cm. - Chcemy również dostarczać paczki w systemie D+1 i jakość jak i skuteczność również ma być na wysokim poziomie. Punkty nadań i odbioru traktujemy jako alternatywę dla Klienta w stosunku do kuriera. Jeżeli ktoś nie może odebrać paczki w domu, zrzucimy ja na punkt i ma 5 dni na odbiór. Jak każda firma kurierska naszym celem jest wozić małe, zgrabne paczki do 5kg. Natomiast również rozmawiamy ze sklepami, które mają asortyment typu RTV/AGD – dodaje Michnowska.