statystyki

Używanie oznaczenia decyduje o jego rozpoznawalności

autor: Dobromiła Niedzielska – Jakubczyk12.05.2015, 08:04

Orzeczenie

Najpierw trzeba ustalić, czy intensywne wykorzystywanie znaku towarowego wzmocniło jego odróżniający charakter, a dopiero potem to, czy nowy znak mógłby wprowadzić konsumentów w błąd. Tak orzekł luksemburski Sąd I Instancji.


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane