statystyki

Używanie oznaczenia decyduje o jego rozpoznawalności

autor: Dobromiła Niedzielska – Jakubczyk12.05.2015, 08:04

Orzeczenie

Najpierw trzeba ustalić, czy intensywne wykorzystywanie znaku towarowego wzmocniło jego odróżniający charakter, a dopiero potem to, czy nowy znak mógłby wprowadzić konsumentów w błąd. Tak orzekł luksemburski Sąd I Instancji.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane