statystyki

Platforma e-commerce: Wódka z sieci dla Chińczyka

autor: Patrycja Otto11.02.2015, 07:36; Aktualizacja: 11.02.2015, 08:24

Zamiast szukać na własną rękę partnera biznesowego w Państwie Środka, będzie można skorzystać z platformy e-commerce i dotrzeć do konsumentów z pominięciem pośredników

Ryzyko biznesowe pozostaje jednak po stronie przedsiębiorcy. Wcześniej będzie bowiem musiał wysłać na własny koszt określoną partię towaru do magazynu zlokalizowanego w strefach wolnego handlu Chengdu i Tianjin, skąd będą rozwożone po kraju.


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane