statystyki

Platforma e-commerce: Wódka z sieci dla Chińczyka

autor: Patrycja Otto11.02.2015, 07:36; Aktualizacja: 11.02.2015, 08:24

Zamiast szukać na własną rękę partnera biznesowego w Państwie Środka, będzie można skorzystać z platformy e-commerce i dotrzeć do konsumentów z pominięciem pośredników

Ryzyko biznesowe pozostaje jednak po stronie przedsiębiorcy. Wcześniej będzie bowiem musiał wysłać na własny koszt określoną partię towaru do magazynu zlokalizowanego w strefach wolnego handlu Chengdu i Tianjin, skąd będą rozwożone po kraju.


Pozostało 89% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane