Na przełomie września i października delegacja PAIiIZ rusza za ocean, by dobić targu z kolejnymi partnerami amerykańskimi
Przedstawiciele agencji nie chcą zdradzić nazw firm, z którymi będą rozmawiać. Piotr Sowłowiec, odpowiedzialny za projekty motoryzacyjne w PAIiIZ, powiedział nam tylko, że spotkania będą na najwyższym szczeblu nie tylko z poddostawcami, lecz także z producentami samochodów. Amerykańska motoryzacja to przede wszystkim General Motors i Ford, ale ostatnio także coraz głośniej o Tesli, która przez wielu analityków giełdowych nazywana jest nowym Apple. W Stanach Zjednoczonych świetnie sprzedają się luksusowe sportowe samochody tej marki (konkretnie Model S), ale firma ma plany obejmujące także inne rejony świata. Wyjazd za ocean polskiej delegacji zbiega się w czasie z pojawiającymi się coraz częściej w amerykańskiej prasie informacjami o zlokalizowaniu w Europie fabryki tego koncernu.
Na razie pewne jest, że branża motoryzacyjna wychodzi z zastoju. – Dostrzegamy zwiększenie aktywności inwestycyjnej, szczególnie wśród firm, które zainwestowały w naszym kraju już wcześniej – mówi Sowłowiec.
Pozostało
73%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama