Triumf rozczarowanych?
„Prosimy o kilka dni cierpliwości. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które przedstawimy w nadchodzącym tygodniu” – czytamy na facebookowym profilu nC+. Niestety poza tym dość niejednoznacznym komunikatem nie znamy żadnych szczegółów dotyczących najbliższych planów platformy. Być może to zapowiedź większych zmian, a może kolejna zasłona dymna będąca kontynuacją dość osobliwej strategii komunikacyjnej nC+
Pierwsze światełko w tunelu już się pojawiło. Wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy transmitowane przez nC+ będą dostępne już dla abonentów najtańszego pakietu premium – Canal+ Silver. Wielbiciele polskiej piłki będą mogli je oglądać na kanałach Canal+ Family oraz nSport HD. Bez zmian spotkania Ekstraklasy będą również transmitowane na antenie Polsatu Sport oraz Eurosportu 2.
Konkurencja nie śpi
Zamieszanie wokół nC+ starają się wykorzystać konkurenci – Cyfrowy Polsat, UPC, oraz Netia. Platforma Dominika Libickiego wystartowała z nową kampanią markowaną hasłem: „Najtańszy na rynku pakiet z kanałami premium - HBO i Cinemax”. Cena – 79,90 zł. UPC zachęca natomiast do darmowego testowania usługi telewizji cyfrowej przez 14 dni. Operator obniżył również o 20 zł cenę dwóch popularnych pakietów Select Extra HD i Max Extra HD. Teraz kosztują one odpowiednio 74 i 87 zł.
Swoją szanse zwietrzyła również Netia, która przygotowała ofertę: „specjalnie dla klientów niezadowolonych ze swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji”. Jedną z największych ciekawostek w ofercie Netii jest fakt, że „zakup HBO HD z HBO GO jest możliwy nawet bez zakupu usługi płatnej TV”.