statystyki

Lidl otwiera sklep internetowy. Biedronka jeszcze czeka

autor: Patrycja Otto04.04.2019, 09:35; Aktualizacja: 04.04.2019, 09:45
Plany sieci to znalezienie się w ciągu roku w gronie pięciu największych e-sklepów branży towarów przemysłowych w Polsce

Plany sieci to znalezienie się w ciągu roku w gronie pięciu największych e-sklepów branży towarów przemysłowych w Polsceźródło: Bloomberg
autor zdjęcia: JASON ALDEN

W piątek dyskont rusza ze sklepem internetowym. Na początku nie będzie w nim artykułów spożywczych.

W e-sklepie Lidla dostępnych będzie w sumie 650 towarów w ośmiu kategoriach, m.in. ubrania, sprzęt AGD, rzeczy do ogrodu. – To też nasz sposób na pozyskanie nowych odbiorców. Mamy świadomość, że naszych dyskontów nie ma we wszystkich miastach w Polsce – mówi Maksymilian Braniecki, prezes zarządu spółki Lidl Polska. – Z czasem oferta będzie uzupełniana. Chcemy ją na pewno wzbogacić o markowe towary polskich producentów. Nie wykluczamy sprzedaży żywności – twierdzi. Dodaje, że firma wybrała taki model, bo sprzedaż produktów przemysłowych jest prostsza. – W przy padku artykułów spożywczych musimy uporać się z problemem ostatniej mili. Mamy kilka pomysłów na to, wkrótce zaczniemy je testować – mówi Braniecki.

Plany sieci to znalezienie się w ciągu roku w gronie pięciu największych e-sklepów branży towarów przemysłowych w Polsce. Zdaniem ekspertów może być to trudne, gdyż darmowa dostawa będzie przysługiwać przy zamówieniu powyżej 149 zł. Poniżej tej kwoty kupujący musi zapłacić 9,90 zł.


Pozostało jeszcze 70% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane