statystyki

Nowe PZU bardziej cyfrowe. I bliżej klienta

autor: Łukasz Wilkowicz10.01.2018, 07:56; Aktualizacja: 10.01.2018, 09:28
Według prezesa Pawła Surówki „PZU to nie tylko ubezpieczenia”

Według prezesa Pawła Surówki „PZU to nie tylko ubezpieczenia”źródło: Inne

Ubezpieczyciel deklaruje, że zyskowność będzie wyższa, niż zakładano w strategii sprzed półtora roku. Powszechny Zakład Ubezpieczeń od dłuższego czasu przygotowywał rynek na aktualizację koncepcji. 

Ostatnio odliczał dni do jej prezentacji w mediach społecznościowych. Wczoraj zorganizował dużą imprezę w centrum konferencyjnym w Warszawie. Pod względem celów finansowych nowa strategia nie różni się jednak wiele od tej, jaką firma zaprezentowała niecałe dwa lata temu w dużo skromniejszej oprawie.

W strategii przygotowanej przez zarząd kierowany przez Michała Krupińskiego (obecnie szefa Banku Pekao, w którym PZU ma 20 proc. akcji) zakładano, że w 2020 r. stopa zwrotu z kapitału wynosić będzie 18 proc. Aktywa grupy PZU w sektorze bankowym miały przekraczać 140 mld zł, co miało przekładać się na 450 mln zł dodatkowego zysku.


Pozostało 76% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane