statystyki

Orange stracił koszulkę lidera

autor: Elżbieta Rutkowska15.11.2017, 07:39; Aktualizacja: 15.11.2017, 08:52
telefon, konsument

telefon, konsumentźródło: ShutterStock

Operatorzy inwestują, licząc na wzrost rynku. I szukają antidotum na wysokie koszty roamingu

Pół miliona kart SIM przewagi nad wiceliderem ma operator zajmujący pod tym względem pierwsze miejsce. I po raz pierwszy od wielu lat nie jest to Orange – w trzecim kwartale tego roku zdetronizował go Play z 14,9 mln kart.

Kiedy 10 lat temu Play jako czwarty gracz pojawił się na polskim rynku, wydawało się, że nie ma szans dobić do czołówki, która podzieliła między siebie rynek. W 2007 r. miał pół miliona klientów, w 2008 już 2 mln, w 2010 r. przekroczył 5 mln, a w 2013 – 10 mln. Długotrwała polityka agresywnego zdobywania klientów przyniosła owoce. – Udział w rynku nie jest istotny w naszej strategii. Liczą się przychody i EBITDA – stwierdził prezes Play Jorgen Bang-Jensen, po tym jak wychylił lampkę szampana za sukces.


Pozostało 82% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (2)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane