statystyki

Innowacyjność: Na czele mBank, niezmiennie

30.06.2016, 07:44; Aktualizacja: 30.06.2016, 09:59

INNOWACYJNOŚĆ: Kolejność na podium była identyczna jak przed rokiem.

Reklama


Wyniki w tej kategorii to wypadkowa dwóch elementów: dokonanej przez członków kapituły oceny innowacji zgłoszonych przez banki (każdy mógł zgłosić trzy projekty – do decyzji banków pozostawiliśmy, czy będą to innowacje produktowe, procesowe, czy inne), a także dwóch wskaźników – procentowego udziału użytkowników bankowości mobilnej i internetowej w bazie klientów indywidualnych.

W ocenie kapituły najlepiej wypadł Alior Bank. Największe wrażenie zrobił na niej DRONN – automatyczny system wykorzystywany w działaniach windykacyjnych. „DRONN w sposób interaktywny przeprowadza rozmowę z klientami i realizuje kampanie telefoniczne w sposób równie skuteczny co konsultanci infolinii” – uzasadniał w zgłoszeniu banku. „Rozwiązanie pilotażowo wdrożone w procesach windykacyjnych w 2016 roku ma być wprowadzone także w celu weryfikacji klienta na infolinii oraz weryfikacji pracowników i automatycznego resetu hasła dla nich przy kontakcie z help desk” – podał bank.


Pozostało jeszcze 65% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Komentarze (1)

  • zuza(2016-07-10 14:53) Zgłoś naruszenie 00

    jesli chodzi o innowacyjnosc, zwlaszcza w bankowosci mobilnej to ja bym tutaj podala getin bank, sporo zmian na lepsze, do tego ich aplikacja jest swietna

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama