statystyki

Jak sponsorować Nagrodę Nobla

autor: Jakub Kapiszewski07.03.2016, 07:28; Aktualizacja: 07.03.2016, 09:03

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Edukacja to popularny wybór dla firm inwestujących w społeczną odpowiedzialność biznesu, bo często dobrze się wpisuje w charakter działalności przedsiębiorstw. I opłaca się nie tylko z powodów wizerunkowych.

Instytucje finansowe prowadzące programy popularyzujące oszczędzanie czy działanie rynków finansowych; firmy z branży IT propagujące wybór kierunków ścisłych na studiach; przedsiębiorstwa produkcyjne organizujące z lokalnymi władzami kierunki w szkołach zawodowych, które pozwolą zdobyć młodym ludziom wykształcenie, na które jest zapotrzebowanie w regionie – biznes coraz częściej rozumie, że działania edukacyjne doskonale wpisują się w profil przedsiębiorstwa i stanowią doskonały element strategii CSR.


Pozostało 86% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane