statystyki

Małe firmy odważnie idą w świat

autor: Patrycja Otto27.10.2015, 07:53; Aktualizacja: 27.10.2015, 10:13

By osiągnąć sukces na obcych rynkach, eksporterzy muszą dobrze przygotować się do zagranicznej ekspansji – podkreślali eksperci V Europejskiego Kongresu MSP w Katowicach.

Cały jeden dzień imprezy został poświęcony omówieniu źródeł wsparcia polskich firm na rynkach zagranicznych, przeanalizowaniu przykładów kooperacji między Polską a jej sąsiadami – Czechami i Słowacją, oraz współpracy gospodarczej na linii Europa – Wschód. Jednym z najciekawszych punktów dnia były spotkania B2B i F2F, w których udział wzięli reprezentanci biznesu, m.in. z Czech, Słowacji, Rosji, Austrii i Turcji. W ich trakcie uczestnicy otrzymywali informacje na temat możliwości inwestycyjnych w poszczególnych państwach, praktycznych wskazówek dotyczących kultury organizacyjnej i relacji handlowych.

Zaproszeni eksperci podpowiadali, jak można wesprzeć eksporterów na wczesnych etapach przygotowań do ekspansji. – Informacje dostarczone przez nasz portal pozwalają wybrać firmom najlepszy dla nich rynek oraz znaleźć na nim odbiorców. Dzielimy się również wiedzą na temat sprzedaży zagranicznej w ramach Programu Rozwoju Eksportu – wyjaśnił Robert Antczak, dyrektor departamentu sprzedaży produktów w Banku Zachodnim WBK.


Pozostało 44% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane