Polskie firmy tyłem do e-commerce

autor: Barbara Sowa14.07.2015, 07:45; Aktualizacja: 14.07.2015, 10:24
Elektroniczny handel w liczbach

Elektroniczny handel w liczbachźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Co dziesiąty polski przedsiębiorca z sektora MSP zamierza w najbliższym czasie sprzedawać swoje produkty albo usługi za granicą. Reszta albo nie wierzy w swoje siły, albo się boi – bariery językowej, formalności oraz konkurencji.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane