Bank Pocztowy chce mieć 2,3 mln klientów na koniec 2018 roku

17.04.2015, 09:30; Aktualizacja: 17.04.2015, 09:33

Główne cele strategiczne Banku Pocztowego na koniec 2018 r. to zwrot z kapitału - ROE netto powyżej 12%, wzrost liczby obsługiwanych klientów do 2,3 mln, zwiększenie salda kredytów gotówkowych powyżej 4 mld zł oraz wzrost efektywności i osiągniecie wskaźnika C/I poniżej 60%, wynika z komunikatu o "Strategii rozwoju Banku Pocztowego w latach 2015-2018. Prosto, bezpiecznie, w dobrej cenie". Przyjęta przez Radę strategia zakłada też dokapitalizowanie banku kwotą minimum 200 mln zł.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • Ted(2015-04-17 11:37) Zgłoś naruszenie 00

    Generalnie z usług BP jestem zadowolony. Nie mogę zrozumieć jednak tego, że Bank nie potrafi na moje życzenie wyłączyć możliwości płacenia kartą metodą zbliżeniową. Trzy reklamacje .trzy odpowiedzi a usługa zbliżeniówki nadal nie jest wyłączona. Po co na siłę wciskać tę funkcję klientowi ? Przyzwoitość wymaga, by zapytać klienta, czy chce taką usługę ,nim mu się kartę wyśle !!! W razie kradzieży karty złodziej będzie bez problemu robił zakupy na mój koszt!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane