Centra handlowe: Przywileje nie tylko dla największych

autor: Patrycja Otto31.03.2015, 07:43; Aktualizacja: 31.03.2015, 09:42
Handlowa mapa Polski

Handlowa mapa Polskiźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Zarządcy centrów handlowych coraz bardziej otwierają się na lokalny biznes. Zdają sobie sprawę, że to najlepszy sposób na wyróżnienie oferty obiektu na tle rynkowej konkurencji.

Na polskim rynku funkcjonują już 444 galerie handlowe. Kolejne 22 są budowane. Ponad połowę z planowanych obiektów stanowią małe centra o powierzchni od 5 tys. do 20 tys. mkw. Powstaną one głównie w mniejszych miastach, takich jak Bydgoszcz, Lublin, Jelenia Góra czy Elbląg.


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (1)

  • Radekkk(2015-04-01 21:49) Zgłoś naruszenie 00

    W Szczecinie takich miejsc jest mało. To, że centra handlowe będą promowały mniejsze firmy to dobra informacja, bo często zarzuca się, że eliminują słabszą konkurencję i to jest potem argument dla tych którzy totalnie je blokują. ja jestem z Warszewa i jakby wbrew ludziom tu nie ma takich sklepów, ale jeśli wtrąci się argument o słabszych i biedniejszych to może w końcu uda się i będziemy mieć jakieś centrum handlowe

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane