statystyki

Mikołaj zaopatruje się w sieci

autor: Piotr Dziubak08.12.2014, 08:09; Aktualizacja: 08.12.2014, 08:09
Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.

Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.źródło: ShutterStock

Większość Polaków prezentów pod choinkę szuka w sklepach internetowych. Poczta zdecydowała, że w okresie przedświątecznym będzie dostarczać przesyłki siedem dni w tygodniu

Na prezenty w tym roku najczęściej przeznaczymy nie więcej niż 300 zł – tak zamierza zrobić niemal 30 proc. spośród ponad 4300 ankietowanych internautów w badaniu Ceneo.pl przygotowanym specjalnie dla Dziennika Gazety Prawnej. Nieco mniejsza grupa, bo 28 proc., wyda na podarunki dla rodziny i przyjaciół od 300 do 500 zł.

Co ciekawe, ponad połowa osób biorących udział w badaniu korzysta z porównywarki cen, ale potem i tak zamierza przynajmniej część prezentów kupić w galeriach handlowych. Dokładnie 57 proc. Z kolei prawie 67 proc. badanych wskazało, że kupuje prezenty w marketach internetowych, a w mniejszych sklepach tradycyjnych tylko co trzeci biorący udział w ankiecie.

Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.

Najczęściej wybierane prezenty (proc.)

Najczęściej wybierane prezenty (proc.)

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało 60% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane