Nie milkną echa wyroku KIO oddalającego zarzuty Poczty Polskiej wobec Polskiej Grupy Pocztowej w przetargu na obsługę sądów i prokuratur, a operatorzy pocztowi wytaczają kolejne „działa”.
Tym razem zaatakował największy , niezależny operator pocztowy. Od dziś paczkomaty InPost są w pełni zintegrowane z kontami sprzedawców na Allegro.
Co to oznacza dla sprzedawców?
Sprzedawcy wystawiający produkty na Allegro mogą skorzystać z dwóch łatwych sposobów na udostępnienie klientom odbioru przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Po pierwsze, dodanie tej formy wysyłki jest możliwe w momencie wystawiana aukcji - dzięki wybraniu na liście opcji odbioru Paczkomatów InPost.
Druga możliwa droga to uzupełnienie cennika dostawy o nową formę wysyłki. Kupujący – chcąc odebrać zamawiany produkt z rewolucyjnych urządzeń InPost – wybiera z zakładki „odbiór w punkcie”, opcję dostawy za pomocą Paczkomatów 24/7. Jednocześnie trafia do niego informacja o koszcie takiej wysyłki.
Dla sprzedających na Allegro, koszt nadania przesyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost uzależniony jest od wielkości paczki. Ceny kształtują się w przedziale od 8,99 do 11,99 zł brutto – w zależności od wyboru jednego z trzech dostępnych rozmiarów przesyłki. Dodatkowo sprzedawcy, którzy regularnie nadają produkty przy użyciu Paczkomatów InPost, mają szansę na uzyskanie niższych stawek za wysyłkę.
Co to oznacza dla klientów?
Dla użytkowników Allegro, którzy zdecydują się na odbiór towaru za pośrednictwem Paczkomatu, udostępnione zostaną m.in. usługi: gwarancji dostawy paczki zaledwie dzień po nadaniu, czy możliwości śledzenia przesyłki. E-klienci decydujący się na odbiór towaru z Paczkomatu InPost, mają także możliwość ubezpieczenia swojej przesyłki aż do kwoty 20 tys. zł.