InPost i RUCH S.A nawiązały porozumienie o współpracy. Dzięki kooperacji klienci kiosków RUCHu będą mogli w jednym miejscu zakupić gazetę, czy bilety komunikacji miejskiej, jak również skorzystać z oferty usługi pocztowej i odebrać awizowaną przesyłkę.

Po Stefczyku czas na kolejny Ruch

Obecnie trwa bardzo szeroka ekspansja – należącej do Grupy Integer.pl - spółki InPost na polskim rynku tradycyjnych usług pocztowo-kurierskich. Porozumienie z RUCH S.A to kolejna w tym roku umowa z dużym graczem na rynku, co ważne posiadającym sporą liczbę placówek.
Docelowo współpraca z operatorem placówek Kasy Stefczyka, największej spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, doprowadziła do rozszerzenia sieci InPost o 400 nowych Punktów Obsługi Klienta. Teraz będzie ich więcej.

Odbiór awizowanej przesyłki InPost będzie docelowo możliwy w 2000 własnych placówkach RUCHu oraz około 3000 punktach partnerskich RUCH na terenie całego kraju. Usługa InPost będzie uruchamiana w poszczególnych placówkach sukcesywnie, a jednostki zostaną oznaczone logotypami InPost. Tym samym sieć InPost zostanie rozszerzona do 6700 punktów. Wprowadzenie usługi InPost do naszych kiosków to przede wszystkim odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań, dzięki którym możliwe będzie załatwienie kilku spraw w jednym miejscu – komentuje Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH S.A.

Reklama

Rozwój paczkomatów

Jak poinformował nas Integer głównym celem firmy pozostaje dalszy proces implementacji Paczkomatów InPost. Do końca października bieżącego roku zainstalowano ich już łącznie 1100 sztuk. O wiele większe plany dotyczą całego świata. W Europie Integer chce pozyskać 6000 lokalizacji na kolejne, w USA planuje uruchomić 10 tys. Paczkomatów do końca 2016 roku, zaś w Azji w pierwszej kolejności Paczkomaty wejdą do Chin – do Pekinu i Szanghaju. Całość inwestycji docelowo może sięgnąć nawet 1 mld euro.

Co na święta?

Integer przygotowuje również ofensywę świąteczną, Jak przekonuje prezes Integer.pl Rafał Brzoska biorąc pod uwagę znaczne rozszerzenie sieci Paczkomatów, a także coraz większą liczbę stałych użytkowników to będzie rekordowy sezon dla firmy. „Jak, co roku – przewidujemy dla naszych klientów szereg promocji świątecznych, dzięki którym będą mogli oni odebrać zakupiony przez siebie produkt po jeszcze atrakcyjniejszych cenach. Możliwe jest to dzięki współpracy Paczkomatów InPost z ponad 4000 e-sklepów w Polsce, wliczając najważniejszych graczy rodzimego rynku e-commerce, m.in.: Allegro.pl, Media Markt, Saturn, Agito.pl, Leroy Merlin, Almi Decor, Oriflame, TOP Secret, Komputronik, Weltbild, Intymna.pl czy Answear.com.” – informuje Brzoska.