Właściciel sieci paczkomatów InPost, który chce podbierać klientów Poczcie Polskiej, do 1,3 tys. punktów obsługi klientów dołoży wkrótce 400 kolejnych. Zostaną one zlokalizowane w placówkach Kasy Stefczyka, największej spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w Polsce. Przedstawiciele obu instytucji zapewniają, że dzięki strategicznej współpracy skorzystają klienci obu firm.

– Rozszerzenie oferty o usługi pocztowe to ukłon w stronę naszych członków – wyjaśnia cytowany w komunikacie Krzysztof Lewandowski, wiceprezes Kasy Stefczyka. – Teraz, przy okazji wizyty w jednej z ponad 400 naszych placówek, w dogodnej dla siebie lokalizacji mają możliwość skorzystania z nowoczesnych usług pocztowych – wyjaśnia.

Zdaniem Rafała Brzoski, prezesa Integer.pl, właściciela sieci InPost, zawiązanie strategicznego partnerstwa z kasami oznacza także znaczne udogodnienie dla klientów InPost. – Ułatwiamy im dostęp do jak największej liczby usług na poziomie jednej placówki. Tym razem – do zaawansowanych produktów finansowych – przekonuje Rafał Brzoska.