Największy pod względem liczby klientów operator na polskim rynku telekomunikacyjnym szykuje się do realizacji kolejnego etapu strategii. Finanse, e-zdrowie, energia, inteligentny dom oraz monitoring obiektów znalazły się w polu zainteresowania.
Z powodu spadającej wartości rynku telefonii sieć przesuwa nacisk na usługi dodatkowe, głównie dla firm. Na początku kwietnia T-Mobile wystartuje ze sprzedażą oprogramowania w chmurze. Dostęp do aplikacji przez internet zaoferuje głównie klientom biznesowym, jak również klientom prywatnym. Ceny na razie trzyma w tajemnicy. Podobnie jak partnera technologicznego, którego usługi zaoferuje. Firmy dostaną dostęp do stacjonarnego internetu opartego na sieci szkieletowej operatora oraz przesyle radiowym.
– To jeden z pięciu obszarów, obok finansów, e-zdrowia, energii, inteligentnego domu oraz monitoringu obiektów, gdzie będziemy ogłaszać w kolejnych miesiącach partnerów strategicznych i wprowadzać nowe usługi – mówi DGP Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora T-Mobile w Polsce.