Google rezygnuje z reklam telewizyjnych

autor: T.B.03.09.2012, 13:41; Aktualizacja: 03.09.2012, 13:52
Google zabiega teraz o to, aby należący do niego popularny portal YouTube działał podobnie jak tradycyjni nadawcy z profesjonalnymi kanałami i regularnie uzupełnianym kontentem.

Google zabiega teraz o to, aby należący do niego popularny portal YouTube działał podobnie jak tradycyjni nadawcy z profesjonalnymi kanałami i regularnie uzupełnianym kontentem.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: ERIN LUBIN

Google w końcu skapitulował z nakłaniania telewizji do przyjęcia tej samej zasady przy emisji telewizyjnych reklam, jaką stosuje on przy banerowych reklamach w sieci. Próby trwały pięć lat, a o swej przegranej koncern poinformował w blogu – podaje portal advanced-television.com

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISB
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • ehh(2012-09-04 09:17) Zgłoś naruszenie 00

    Regularnie uzupełnianą treścią, zawartością itp. nie "kontentem", błagam was. Jesteśmy w Polsce

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane