Serwisy oferujące do tej pory zakupy grupowe klientom indywidualnym dostrzegły na rynku nową niszę. Teraz z ich oferty mogą korzystać także małe przedsiębiorstwa. Dzięki temu mają one szanse na rabaty dostępne jedynie dla wielkich korporacji.
Serwisy zakupów grupowych znalazły nowy rynek – uruchamiają oferty przeznaczone dla firm. Przekonują, że przedsiębiorcy i menedżerowie mają ogromny potencjał, szczególnie że w Polsce działa blisko 1,5 mln firm, z których większość to mikroprzedsiębiorstwa. Dla nich nawet niewielkie oszczędności mogą mieć spore znaczenie.
„210 zł zamiast 500 zł za druk 1000 sztuk eleganckich wizytówek”. „35 złotych zamiast 435 złotych za półroczny dostęp do platformy finansowo-księgowej www.portalfk.pl”. „249 złotych zamiast 695 złotych za roczną koncesję na program Kaspersky Small Office security na 5 stanowisk i jeden serwer” – podobnie jak w przypadku ofert dla konsumentów, firmy w zakupach grupowych mają przyciągnąć zniżki sięgające nawet 90 procent.