Wartość rynku reklamy mailingowej wzrosła w ciągu roku o 35 proc. Takie firmy jak Groupon czy Gruper wysyłają kilkadziesiąt milionów maili dziennie. Przepełnione skrzynki pocztowe zaczęły traktować oferty zakupów grupowych jako spam.
Serwisy zakupów grupowych rozkręciły reklamę za pomocą e-maili w Polsce. Liczba rozsyłanych e-maili jest jednak tak duża, że skrzynki Gmail zaczęły traktować je jako spam. Może to być hamulcem rozwoju serwisów grupowych.
Groupon ma w bazie kilka milionów zarejestrowanych klientów (tylko z Warszawy okrągły milion). Gruper ma ich 1,5 mln, MyDeal ok. 500 tysięcy. Łącznie, jak podliczył serwis GoDealla, 43 serwisy dziennie generują około 250 ofert. Niemalże każda z nich to osobny e-mail wysyłany do internautów. Dzień w dzień wędruje ich kilkadziesiąt milionów.
Pozostało
90%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama