Prawdy i mity o zakupach grupowych w sieci

06.08.2011, 03:00

Już kilka milionów Polaków skorzystało z internetowych serwisów zakupów grupowych. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników pojawiają się też pytania. Czy oferowanie usług za pół ceny opłaca się firmom? A co z jakością usług i reklamacjami dla klientów z kuponami zniżkowymi? Czas wysłać kilka mitów do lamusa i skupić się na faktach 

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • Jacob(2011-09-29 13:54) Zgłoś naruszenie 00

    Klientom to wiadomo ze sie opłaca ale ja mam obawy. Nie zamierzam dawac czegos pol darmo przez dluzszy czas jezli przez to nie zyskam zadnych klientow tylko jakichs cwaniaczkow jednorazowych. Oferowal ktos sie w czyms takim?

    Odpowiedz
  • ALI BABA(2012-03-29 21:39) Zgłoś naruszenie 00

    Sprzedawanie Klientom ofert Biur Podróży, którym mija/minął termin ważności CERTYFIKATU,to "dwuznaczny" proceder.Serwisy zakupów grupowych nie weryfikują CERTYFIKATÓW i wiarygodności takich biur.
    Również nie biorą odpowiedzialności za realizację "skrojonego programu turystycznego".

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane