Dzięki wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego branża reklamowa szykuje się na żniwa

autor: Sylwia Czubkowska, Giel22.07.2011, 03:00

Wyrok Trybunału Konstytucyjnego uznający za niekonstytucyjny zakaz używania billboardów i spotów reklamowych podczas kampanii wyborczej branża reklamowa przyjęła entuzjastycznie. – Tylko sam outdoor może dzięki temu zarobić między 5 a 12 mln złotych – ocenia Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • mam nadzieję(2011-07-22 13:15) Zgłoś naruszenie 00

    Mam nadzieję,że politycy zapłacą za reklamę z własnej kieszeni, jeżeli z kasy państwowej to będzie to kolejna grabież publicznych środków.
    Kontrole NIK powinny tę sprawę badać i upublicznić raporty.
    Dużą rolę mogą tu odegrać media.

    Odpowiedz
  • rol(2011-07-22 09:12) Zgłoś naruszenie 00

    Właśnie dlatego powinien być jednak zakaz prowadzenia kampanii tak wcześnie, no chyba że z prywatnej kieszeni to niech robią co im się podoba, ale jeśli z moich podatków to mówię nie reklamie gamoni.

    Odpowiedz
  • MAjster(2011-07-22 08:54) Zgłoś naruszenie 00

    Ludzie głodują,zastanawiają się,co będzie jutro, co zgotują nam nasi cudowni politycy, a mamy jeszcze wydawać kasę na reklamy gamoni,których świetnie znamy od nieróbstwa? Polska to druga Białoruś

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane