Firma zainwestuje 165 mln zł w przebudowę sieci kiosków, zamierza rozwijać sprzedaż produktów detalicznych. Jak powiedział Wojciech Heydel, za pięć lat detal ma przynosić firmie połowę przychodów. Reszta przypadnie na sprzedaż prasy i tzw. produktów szybko zbywalnych FMCG.

– Będziemy inwestować w kioski i saloniki przy ulicach oraz w centrach handlowych. Ich oferta będzie uzależniona od miejsca sprzedaży. W kiosku na uniwersytecie poza prasą czy papierosami, będzie można kupić kanapkę, a na lotnisku pocztówki i upominki – tłumaczy Anna Walczowska, członek zarządu spółki.

Prezes Heydel podkreśla, że Ruch będzie też rozwijać ofertę sprzedaży prasy. Wśród dodatkowych usług dla wydawców ma się znaleźć się np. promocja prasy. Pod koniec roku spółka ma mieć oprogramowanie służące tym celom. Na nowe inwestycje w informatykę wyda 55 mln zł.