Jak handlować w e-sklepie

autor: Adam Makosz18.11.2009, 15:00

Właściciele sklepów internetowych muszą zagwarantować kupującym możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od jego doręczenia. Przez dwa lata odpowiadają również za niezgodność towaru z umową.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • zaniepokojona(2009-11-20 13:16) Zgłoś naruszenie 00

    Znam między innymi łączony sklep i e-sklep, gdzie brudna, zaniedbana panna - ubrana w ciuchy z CIUCHOLANDU, smierdząca słoniną, siedzi cały dzień przed komputerem w sklepie obok pieca do ogrzewania,i wyszukuje tzw teksty by póżniej tymi słowami się wyrażać. Panna BRUDAS- ; tekściara;.
    Podczas wizyty w sklepie miała dla mnie tylko sekundę czasu-poczym znów siadła do komputera. Chora panna, z urojeniami.
    Jak ONA wyrabia z opłatami z podatkiem, ZUS.

    Odpowiedz
  • xyz(2009-11-22 12:24) Zgłoś naruszenie 00

    Zaniepokojona - piszesz z jakiegoś zamkniętego zakładu?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane