statystyki

Firmy kurierskie liczą na dalszy wzrost obrotów

autor: Elżbieta Rutkowska24.06.2020, 06:00; Aktualizacja: 24.06.2020, 09:17
kurier, paczka, przesyłka

Także Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska, przyznaje, że po 4 maja bardzo wysoki dotychczas wolumen przesyłek B2C (dla odbiorców indywidualnych) nieco się obniżył. Zwraca jednak uwagę, że równocześnie przybyło przesyłek B2B (dla odbiorców biznesowych, w tym sklepów).źródło: ShutterStock

Otwarcie centrów handlowych nie zdusiło strumienia dostaw ze sklepów internetowych.

– Od czasu otwarcia galerii handlowych wolumen przesyłek jest nieco niższy od obrotów w marcu i kwietniu, gdy obowiązywały najostrzejsze ograniczenia i wszyscy siedzieli w domu. Nie spadł jednak do poziomu sprzed pandemii – mówi rzecznik InPostu Wojciech Kądziołka.

Także Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska, przyznaje, że po 4 maja bardzo wysoki dotychczas wolumen przesyłek B2C (dla odbiorców indywidualnych) nieco się obniżył. Zwraca jednak uwagę, że równocześnie przybyło przesyłek B2B (dla odbiorców biznesowych, w tym sklepów). – Od chwili zniesienia ograniczeń w galeriach liczba doręczanych tam paczek powoli się podnosi i sięga mniej więcej połowy poziomu sprzed roku – informuje.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane