statystyki

Będzie rekord w handlu elektronicznym

autor: Elżbieta Rutkowska25.11.2019, 07:59; Aktualizacja: 25.11.2019, 08:03
W ubiegłym roku przychody sklepów internetowych w czarny piątek były o 91 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Shoper, z której oprogramowania korzysta co piąty polski e-sklep.

W ubiegłym roku przychody sklepów internetowych w czarny piątek były o 91 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Shoper, z której oprogramowania korzysta co piąty polski e-sklep.źródło: ShutterStock

Rozpędzona w czarny piątek maszyna zakupów internetowych zatrzyma się dopiero przed Wigilią.

W naszpikowany promocjami czarny piątek 29 listopada sklepy internetowe spodziewają się jeszcze większych obrotów niż rok temu, gdy przebito rekord z 2017 r. Po weekendzie wypada zaś Cyber Monday, cyberponiedziałek, czyli dzień specjalnych ofert w sieci. Handel elektroniczny wchodzi więc w najgorętszy okres. Wysoka fala zakupowa nie opadnie aż do świąt.

W ubiegłym roku przychody sklepów internetowych w czarny piątek były o 91 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Shoper, z której oprogramowania korzysta co piąty polski e-sklep. Tego dnia internauci zawarli dwuipółkrotnie więcej transakcji i wydali na zakupy trzy razy więcej pieniędzy niż średnio dziennie w październiku. W 2017 r. te wskaźniki wynosiły odpowiednio 2 i 2,4. W tym roku mogą być jeszcze wyższe.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane