statystyki

Polacy zaprzyjaźnieni ze sztuczną inteligencją

autor: Patrycja Otto14.06.2018, 07:35; Aktualizacja: 14.06.2018, 09:11
internet, biznes

Jest wykorzystywana do identyfikacji osób, ale też towarów w sklepach, odnajdywania podobnych produktów do tych ze zdjęć wykonanych smartfonem – opowiada Michał Kreczmar, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w PwC.źródło: ShutterStock

 Rynek sprzedaży internetowej w tym roku wzrośnie do 45 mld zł, a na koniec 2020 r. wyniesie już 60 mld zł. Tym samym udział e-commerce w całym handlu zacznie zbliżać się do średniej globalnej wynoszącej 10 proc.

– Transformacja cyfrowa odmieniła zwyczaje zakupowe. Dzięki niej odległość straciła na znaczeniu – komentuje Krzysztof Badowski, partner w PwC.


Pozostało 83% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane