Start-up to lajfstajl. Biznesplan to przeżytek, teraz przedsiębiorca sprzedaje opowieść

autor: Hubert Orzechowski20.10.2017, 09:00; Aktualizacja: 20.10.2017, 11:00
Bohaterowie serialu „Silicon Valley” („Dolina Krzemowa”)

Bohaterowie serialu „Silicon Valley” („Dolina Krzemowa”)źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Zamiast garnituru – koszulka bądź golf. Biznesplan? To przeżytek. Teraz młodzi przedsiębiorcy chcą sprzedawać opowieść.

wróć do artykułu

KioskWersja cyfrowaKioskWersja cyfrowaKioskWersja cyfrowa
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:MAGAZYN Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • olo(2017-10-20 11:26) Zgłoś naruszenie 22

    Frajerzy tylko sprzedają swoje idee za grosze i to jest właśnie start-up

    Odpowiedz
  • Krzysztof(2018-11-17 18:10) Zgłoś naruszenie 00

    Taki Sturt-Up, prosto z inkubatora przedsiębiorczości, bo one się tam lęgną, może znakomicie wtopić się w naszą rzeczywistość. Dajmy na to, że korzystając ze słynnego RODO, wali komuś kupę na trawniku i ******** jest nie do usunięcia, bo to podlega ochronie danych. Właściciel trawnika musi sporo zapłacić, żeby się pozbyć problemu i na tym właśnie można zarobić.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane