statystyki

Nowa, ekonomiczna marka Próchnika

autor: Patrycja Otto06.06.2016, 07:17; Aktualizacja: 06.06.2016, 08:14

– Naszym celem jest zaoferowanie wysokiej jakości wyrobów w bardzo atrakcyjnych cenach. Do tego zapewnimy szeroki wybór, który dziś jest dostępny wśród marek ze średniej i z wyższej półki – deklaruje Rafał Bauer, prezes Próchnika. Początkowo wyroby mają być dostępne w sklepie internetowym. Nazwa nowej marki pozostaje jeszcze tajemnicą.

Reklama


Eksperci zauważają, że to dobry moment na taki debiut. – Wart ponad 25 mld zł rynek rozwija się w tempie 6–7 proc. rocznie. Do końca dekady dynamika powinna utrzymać się na poziomie przynajmniej 5 proc. – komentuje Jarosław Frontczak, analityk z firmy PMR. Według niego marka ma szansę odnieść sukces, jeśli postawi na klasykę. – To w tej chwili nisza, zwłaszcza jeśli chodzi o modę męską – dodaje.

W tym roku tę niszę dostrzegło też LPP, wprowadzając markę Tallinder. – Od lutego otworzyliśmy już siedem salonów. W planach do końca roku są jeszcze trzy. Marka jest dobrze oceniana, jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży – komentuje Marta Chlewicka z LPP.

W 2009 r. Próchnik wprowadził luksusową markę Rage Age. Dziś odpowiada ona za 30 proc. przychodów firmy. Na ten rok planowane jest wyjście z Rage Age na zagraniczne rynki. – Mamy już sporo doświadczeń w tym zakresie dzięki sprzedaży w kilku europejskich stolicach. Jesteśmy jednak przekonani, że właściwym medium dla międzynarodowego rozwoju RA jest internet – deklaruje Rafał Bauer. – Docelowo Rage Age powinno osiągnąć zasięg globalny, w pierwszym etapie ze względów techniczno-logistycznych uruchomimy sprzedaż dla internautów z Europy – dodaje.


Pozostało jeszcze 34% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama