statystyki

Mikołaj zaopatruje się w sieci

autor: Piotr Dziubak08.12.2014, 08:09; Aktualizacja: 08.12.2014, 08:09
Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.

Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.źródło: ShutterStock

Większość Polaków prezentów pod choinkę szuka w sklepach internetowych. Poczta zdecydowała, że w okresie przedświątecznym będzie dostarczać przesyłki siedem dni w tygodniu

Reklama


Na prezenty w tym roku najczęściej przeznaczymy nie więcej niż 300 zł – tak zamierza zrobić niemal 30 proc. spośród ponad 4300 ankietowanych internautów w badaniu Ceneo.pl przygotowanym specjalnie dla Dziennika Gazety Prawnej. Nieco mniejsza grupa, bo 28 proc., wyda na podarunki dla rodziny i przyjaciół od 300 do 500 zł.

Co ciekawe, ponad połowa osób biorących udział w badaniu korzysta z porównywarki cen, ale potem i tak zamierza przynajmniej część prezentów kupić w galeriach handlowych. Dokładnie 57 proc. Z kolei prawie 67 proc. badanych wskazało, że kupuje prezenty w marketach internetowych, a w mniejszych sklepach tradycyjnych tylko co trzeci biorący udział w ankiecie.

Ponad połowa badanych zamierza kupić prezenty dla 3 do 5 osób, ale co piąty nawet dla 6 do 10.

Najczęściej wybierane prezenty (proc.)

Najczęściej wybierane prezenty (proc.)

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało jeszcze 60% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane

Reklama