statystyki

Instrukcja obsługi klienta

autor: Dorota Kalinowska14.11.2014, 18:00; Aktualizacja: 16.11.2014, 18:35
A gdyby tak przyjrzeć się, jak prowadzą nas od jednego punktu do drugiego? Minuta po minucie. Zdanie po zdaniu.

A gdyby tak przyjrzeć się, jak prowadzą nas od jednego punktu do drugiego? Minuta po minucie. Zdanie po zdaniu.źródło: ShutterStock

Klient nie chce kupić młotka, on po prostu chce wbić gwóźdź. I choć dobrze wie o tym każdy sprzedawca, to sam zainteresowany – już niekoniecznie

Wychodzę z hipermarketu. Zła. Na siebie. Bo teraz przez kolejnych sześć miesięcy będę spłacała nową mikrofalówkę, choć miałam odkładać na sylwestrowy wyjazd. No nic, myślę, z kolejnymi wydatkami poczekam do czasu, gdy zaoszczędzę więcej grosza – przecież mam silną wolę. Ale zaraz... To jednak nie pierwszy raz, kiedy dałam się namówić na kupno czegoś, co nie było mi potrzebne. Dlaczego? I właściwie jak do tego doszło? Co takiego usłyszałam, że się zdecydowałam?


Pozostało jeszcze 96% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Redakcja poleca

Polecane