statystyki

Polski e-commerce rozbiera DaWandę

autor: Elżbieta Rutkowska13.08.2018, 07:56; Aktualizacja: 13.08.2018, 08:58

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Sprzedawcy z zamykanej platformy internetowej mogą bez kosztów przenieść się na amerykańską Etsy, ale wielu decyduje się na usługi krajowych serwisów, które oferują specjalne warunki.

Niemiecka platforma e-commerce DaWanda, udostępniająca ręcznie wykonaną odzież, galanterię, biżuterię i ozdoby mniejszych wytwórców, będzie funkcjonować jeszcze tylko do 30 sierpnia. Przedsiębiorcy mający na niej swoje sklepy mogą przenieść się na amerykańską Etsy. Jednak gracze z polskiego rynku e-commerce też chcą uszczknąć coś dla siebie i prze jąć jak największą część handlu.

Ceneo.pl – najchętniej po Allegro.pl i Olx.pl odwiedzany przez polskich internautów serwis e-commerce – ma dla tych sklepów specjalną ofertę. – Wszystkim nowym partnerom w tej kategorii oferujemy najniższą prowizję – informuje Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu produktów w Ceneo.pl. Serwis zapewnia też pomoc w przeprowadzce i promocję na start. – W ten sposób sprzedawcy bez żadnych kosztów mogą ocenić, czy spełnimy ich oczekiwania – podkreśla Grabowski.

W lipcu zarejestrowało się na Ceneo.pl ok. 100 sklepów z platformy DaWanda. W zestawieniu z ponad 18 tys. sklepów działających w tym serwisie to niewiele, ale w kategorii handmade oznacza to wzrost o jedną trzecią. – Chcemy skupić się na pozyskaniu jak największej liczby sklepów. Dostrzegamy bardzo duży potencjał w tej kategorii – stwierdza PR manager Ceneo.pl Tomasz Jankowski.


Pozostało jeszcze 65% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane