statystyki

S61 jest spóźniona o kilka lat, a potrzebna na już. Bez niej tiry rozjeżdżają miasta

autor: Konrad Majszyk10.11.2015, 08:04; Aktualizacja: 10.11.2015, 08:58

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Trasa S61 jest spóźniona o kilka lat, a potrzebna na już. Bez niej tiry rozjeżdżają miasta.

Polska jest już nieźle powiązana z Zachodem drogami szybkiego ruchu. Teraz nowy rząd będzie próbował poprawić komunikację na innych kierunkach. Wskazany wczoraj minister infrastruktury Andrzej Adamczyk stanie przed koniecznością weryfikacji i korekt w Programie Budowy Dróg Krajowych (PBDK) do 2023 r., który w gorącym czasie kampanii wyborczej został ogłoszony przez premier Ewę Kopacz. Jeszcze przed nominacją Adamczyk mówił DGP, że do priorytetów zalicza połączenia transgraniczne. Dlatego zielone światło zapali się dla dwóch tras na wschodzie Polski: Via Carpatia i Via Baltica.


Pozostało jeszcze 81% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (1)

  • enrico(2016-06-24 16:49) Zgłoś naruszenie 00

    PiS - całą Via Carpatię - to wybuduje najszybciej za 20 lat ! No może szybciej (w ciągu 10 lat) - zbudują krótszą Via Balticę - od Ostrowii Maz. przez Łomżę, Ełk do granicy z Litwą! A w tym czasie, w Polsce zmieni się jeszcze wiele rządów ! Pożyjemy - zobaczymy - NIE jestem tu optymistą !

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane