statystyki

Promowa fuzja Kopacz nie wypaliła

autor: Bartłomiej Mayer20.10.2015, 07:47; Aktualizacja: 20.10.2015, 12:39
Debata Kopacz - Szydo/PAP/Jacek Turczyk

Debata Kopacz - Szydo/PAP/Jacek Turczykźródło: PAP
autor zdjęcia: Jacek Turczyk

Utworzenie Polskiej Grupy Promowej miało być przedwyborczym sukcesem gabinetu Ewy Kopacz

Wyjazdowe posiedzenie rządu w Szczecinie miało być okazją do ogłoszenia powstania Polskiej Grupy Promowej – nowej, należącej do Skarbu Państwa firmy, która potrafiłaby konkurować z zagranicznymi przewoźnikami coraz śmielej wpływającymi na wody Bałtyku. Sukcesu nie można było odtrąbić. Realizację rządowego pomysłu zablokowali pracownicy firm, które miały współtworzyć PGP.


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane