Forum IAB 2015 poświęcone będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.
Podczas pierwszego dnia konferencji, uczestników inspirować będą goście z zagranicy, którzy opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Będą to m.in.:
• Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu,
• Guillaume Bacuvier – Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA, Google,
• Martin Ott – Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook,
• Lars Bo Jeppesen, CEO for the Nordics, Central and Eastern Europe , Dentsu Aegis Network,
• Chris Wallace, Managing Director Digital, EMEA, Mindshare.
Gościem specjalnym pierwszego dnia Forum IAB będzie Jerzy Owsiak, prezes fundacji WOŚP.
W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 50 największych ekspertów z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.:
• Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest,
• Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska,
• Yuri Drabent, Co-Founder i Creative Director, Lubię to,
• Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group,
• Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupy Onet.pl S.A.,
• Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu, Life Tube,
• Paweł Sala, Dyrektor zarządzający, Freshmail,
• Olgierd Cygan, Prezes Zarządu, Digital One,
• Stefan Batory, Prezes Zarządu, iTaxi.pl,
• Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder, Revenue Group,
• Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu (PBI).
Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie www.forumiab.pl oraz na Facebooku. Bilety na wydarzenie można nabyć korzystając z formularza.