Po dialogu z unijnymi regulatorami platforma należąca do koncernu Meta zobowiązała się do zmiany swoich praktyk i przestrzegania przepisów Unii Europejskiej.
– Zobowiązanie polega na informowaniu użytkowników o wszelkich zmianach w umowie i szanowaniu ich decyzji, czyli niezadawaniu tego samego pytania przy każdym otwarciu aplikacji – wyjaśnia Didier Reynders, unijny komisarz ds. wymiaru sprawiedliwości.
W razie kolejnej aktualizacji regulaminu możliwość odrzucenia nowych warunków będzie tak samo wyeksponowana jak opcja ich zaakceptowania. Ponadto WhatsApp potwierdził, że dane osobowe jego użytkowników nie są udostępniane osobom trzecim ani innym przedsiębiorstwom Mety – w tym Facebookowi – do celów reklamowych.
Pozostało
87%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama