Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy
Kampanie reklamowe mają się pojawić w całym serwisie, który dotychczas nie zarabiał na takiej działalności. Pakiety mają być narzędziem wsparcia sprzedawców obecnych w serwisie aukcyjnym. W założeniu chodzi o to, aby w atrakcyjny sposób wyróżnić ich ofertę i nakłonić klientów, aby sięgnęli do niej ponownie. Serwis będzie wykorzystywał do tego gromadzone od lat dane zakupowe.
– Dzięki nowemu projektowi reklamowemu nasi partnerzy będą mogli wykorzystać w pełni potencjał platformy Allegro, wspierając swoją sprzedaż w serwisie. Naszym celem jest pomoc w zwiększaniu ich obrotów – tłumaczy Tomasz Nowak, dyrektor odpowiedzialny za wdrażanie projektu w Grupie Allegro.