Rynek e-grocery jest na tyle atrakcyjny, że przyciąga nowych graczy. Teraz przymierza się do tego Wolt, specjalizujący się dotąd w dostawach posiłków z restauracji
Mimo zniesienia lockdownu można oczekiwać dalszego rozwoju internetowego handlu spożywczego, choć nie w takiej skali, jak w pierwszym roku pandemii.
– W ub.r. największy w e-commerce był właśnie przyrost sklepów spożywczych – mówi Jacek Zientkiewicz, dyrektor rozwoju platformy handlu internetowego Shoper. W porównaniu do 2019 r. przybyło ich ponad dwukrotnie. Światowy rynek spożywczy online (e-grocery), który przed pandemią wyceniono na prawie 190 mld dol., przez najbliższych kilka lat ma rosnąć średnio niemal o jedną czwartą rocznie.
Pozostało
90%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama