statystyki

UOKiK: "Promocyjne" ceny w hipermarketach tylko z nazwy

autor: Małgorzata Kryszkiewicz19.08.2014, 07:43; Aktualizacja: 19.08.2014, 08:03
Czy promocje w hipermarketach są faktycznie promocjami? UOKiK ma zastrzeżenia.

Czy promocje w hipermarketach są faktycznie promocjami? UOKiK ma zastrzeżenia.źródło: ShutterStock

Sieci mają problem z prawidłowym organizowaniem promocji. W 2013 r. Inspekcja Handlowa miała zastrzeżenia do 79 proc. skontrolowanych hipermarketów.

W zeszłym roku pracownicy Inspekcji Handlowej przeprowadzili blisko 22 tys. kontroli, z czego 3 tys. zostało wszczętych na skutek informacji od konsumentów.


Pozostało 92% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane