statystyki

Paczkomaty, awizomaty... czyli jak konkurencja zmusza do rozwoju

autor: Radosław Kapułka06.06.2014, 07:20; Aktualizacja: 06.06.2014, 08:25
Radoslaw Kapulka

Radosław Kapułka, radca prawnyźródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: Materialy prasowe

Nowe podmioty na rynku usług pocztowych potrafią szybciej reagować na potrzeby klienta

Amerykański ekonomista Murray Newton Rothbard powiedział kiedyś: „Na wolnym rynku każdy zarabia według miary własnej skuteczności w spełnianiu życzeń konsumentów. W ekonomii państwowej redystrybucji każdy zarabia proporcjonalnie do własnych możliwości ograbiania producentów”. Powyższym cytatem chciałbym zabrać głos w debacie dotyczącej liberalizacji rynku usług pocztowych, której konsekwencją jest przejęcie przez InPost i Polską Grupę Pocztową doręczeń przesyłek z sądów i prokuratur.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane