"Nie zatrzymujemy się, nadal rozwijamy sieć sklepów, a celem pozostaje 3,2 tys. punktów w 2016 r. Otwarcie ok. 300 nowych sklepów w 2014 r. pozwoli nam zatrudnić ok. 5 tys. nowych miejsc pracy" - powiedział Suchański na konferencji prasowej. Dyrektor dodał, że w liczbie ok. 300 nowych sklepów znajdują się także małe sklepy franszyzowe, które JMP planuje otwierać w małych miejscowościach i na wsi. Spółka nie przewiduje natomiast większych akwizycji.
"Jesteśmy dużym podmiotem, więc mielibyśmy problem z uzyskaniem zgody UOKiK na duże akwizycje. Jesteśmy natomiast gotowi przejmować mniejsze sieci w dużych miastach, co nie zaburzyłoby sytuacji na ogólnopolskim rynku" - podkreślił Suchanski. Na koniec 2013 r. sieć składała się z 2.393 sklepów o łącznej powierzchni 1,5 mln m.2. Jeromino Martins to portugalska grupa działająca w sektorze FMCG. Jest właścicielem sieci Biedronka - największej sieci detalicznej w Polsce. Jej plany przewidują osiągnięcie 3000 sklepów pod marką Biedronka w 2015 r.