- Przygotowaliśmy kilka wariantów działań w związku ze startem platformy nC+ i wybrane z nich będziemy realizować – powiedział Libicki. Zaznaczył również, że od wielu miesięcy Cyfrowy Polsat prowadzi szereg działań mających na celu uatrakcyjnienie oferty programowej.
20 nowych kanałów, dwa pakiety, nowy dekoder i dostęp do serwisu HBO Go – to tylko niektóre z nowości mających zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty Cyfrowego Polsatu.
Bardziej niż na nowych klientach, Libickiemu zależy jednak na utrzymaniu obecnej bazy abonenckiej. Podczas konferencji zaznaczył bowiem, że już teraz rynek płatnej telewizji jest niezwykle nasycony i trudno spodziewać się jakichś dynamicznych zmian w tym segmencie.
- Sądzę, że platformy cyfrowe mogą jeszcze walczyć o około pół miliona gospodarstw domowych niekorzystających z płatnej telewizji.
Prezes Cyfrowego Polsatu nie wykluczył również przejęcia spółki Polskie Media, która posiada w swojej ofercie kanały TV4 oraz TV6:
- Rzadko chwalę konkurencję, ale wystarczy spojrzeć na wyniki TVN7, aby zrozumieć biznesowy sens takiego zakupu – zaznaczył Libicki.
Przypomnijmy, że 21 marca startuje platforma nC+, powstała z połączenia Cyfry+ oraz „n-ki”.