Operator ma nową strategię. Jeszcze w tym miesiącu będzie zmieniona oferta Neostrady i pre-paidu. Docelowo firma postawi na sprzedaż dodatkowych usług, jak prąd i finanse. W ten sposób chce poprawić wyniki i nadszarpniętą reputację wśród inwestorów.
Jak wynika z informacji DGP, w marcu operator zamierza mocniej powalczyć o rynek stacjonarnego internetu, ruszając z nową ofertą Neostrady. Na celownik weźmie klientów zainteresowanych większymi prędkościami – 40 Mb/s i 80 Mb/s. Będą niższe ceny i nowy livebox. Także w marcu firma zaostrzy walkę o rynek komórkowy, proponując nowy plan w systemie pre-paid. Spółka nie chciała komentować naszych informacji. – Mogę jedynie stwierdzić, że marzec na pewno będzie ciekawy – powiedział DGP Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.
Operator zaczął właśnie reklamować ofertę no limit pod hasłem „Szczęśliwi czasu nie liczą”. Smart Plan Multi za 129,9 zł obejmuje nielimitowane połączenia i pakiet transmisji danych.