Już 21 marca na rynku zadebiutuje nowa platforma cyfrowa powstała z połączenia "n-ki" oraz Cyfry+. Intensywna kampania promocyjna nC+ trwa już od kilku dni – ruszyła strona internetowa platformy, na Facebooku pojawił się jej profil, a w serwisie YouTube krótki spot promocyjny. Jakie zmiany czekają abonentów?

Przede wszystkim, będą oni mogli liczyć na rozszerzenie oferty programowej. Znana jest już lista flagowych kanałów nowej platformy. Będą to m.in.: Canal+, Canal+ Family, Canal+ Family 2, Canal+ Film, Canal+ Film 2, Canal+ Sport oraz nSportHD. Z oferty znikną natomiast prawdopodobnie Canal+ Weekend oraz Canal+ Gol, jak również cztery kanały nPremiumHD.

Władze nC+ zapowiadają również większą elastyczność oferty. Abonent sam będzie mógł dostosować ją do swoich potrzeb i wybrać tylko te grupy kanałów, którymi rzeczywiście jest zainteresowany.

Dotychczasowi abonenci Cyfry+ oraz platformy „n”, będą mieli możliwość migracji do nowego operatora lub też pozostania przy swoich dotychczasowych ofertach. Nie są również planowane zmiany w regulaminach platform, co umożliwiłoby dotychczasowym abonentom na rozwiązanie umowy.

30 listopada ubiegłego roku doszło do zawarcia umowy w ramach której ITI Neovision wniosła do Cyfry+ platformę „n”, w zamian za 32% udziału w nowej w nowo powstałej platformie. 51% udziału w nC+ będzie posiadać Grupa Canal+ natomiast pozostałe 17% pozostanie w rękach UPC Polska.