Masz wolny Internet? To Twój problem

autor: Tomasz Jurczak08.02.2013, 12:53; Aktualizacja: 08.02.2013, 13:55
Kupując szybki Internet, dostajemy opakowanie, którego zawartość będzie dla nas sporą niespodzianką.

Kupując szybki Internet, dostajemy opakowanie, którego zawartość będzie dla nas sporą niespodzianką.źródło: ShutterStock

Operatorzy oferują nam coraz szybszy Internet szerokopasmowy. Ale czy spora część klientów średnio osiąga chociaż połowę takiego transferu? Okazuje się, że operator nie musi zapewnić nam prędkości, której byśmy oczekiwali. Winę za to nieporozumienie ponoszą nie tylko firmy, ale czasem też sami klienci.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (14)

  • p(2013-02-16 18:55) Zgłoś naruszenie 00

    w Kedzierzynie -kozlu w UPC 30 i jest 29 .1 jest OK

    Odpowiedz
  • Kolo(2013-02-10 13:12) Zgłoś naruszenie 00

    Pokaż mi serwer roboczy który wysyła z dane z prędkością 40 Mb. Inaczej pokaż mi screenshot'a że ściąga Ci z tą prędkością

    Odpowiedz
  • technik(2013-02-10 13:00) Zgłoś naruszenie 00

    ...a juz sie obawialem z autor tekstu potraktuje wyniki ze stron typu speedtest jako prawda objawiona. Ufff... jedynymi miarodajnymi sposobami sprawdzenia predkosci lacza z ktorej korzystaja i powinni korzystac konsultanci dzialow technicznych to pingowanie serwera z poziomu windowsa i sprawdzanie realnej predkosci sciagania pliku z czystego-nie obciazonego serwera testowego. Reszta testow i tescikow we flashu to bujda.

    Odpowiedz
  • ala(2013-02-10 11:36) Zgłoś naruszenie 00

    WIDZĘ ŻE TEN IDIOTA -KONSULTANT - JEST ORANGE - debil za na sze pieniadze a może tak byście przestali się narzucać i proponować debilskie propozycje mam 2mb bo więcej się nie da he he .

    Odpowiedz
  • GvF(2013-02-10 11:19) Zgłoś naruszenie 04

    Ludzie, a po co Wam prędkości rzędu 50 czy 100 MB/s ? Przecież do komfortowego użytkowania wystarcza już 5 czy 10 MB/s.
    W przeliczeniu na bajty jest to około 1,2 MB na sekundę przy ściąganiu plików, nie mówiąc o normalnym przeglądaniu stron.
    Ja mam 8 MB/s za 50zł w kablówce i zupełnie mi to wystarcza do pracy. Łączę się zdalnie z komputerami, odtwarzam radio on-line i jeszcze czytam strony.
    W sieci działają 2 laptopy i tablet. Nie widzę najmniejszych braków mocy łącza.
    A Wy się podniecanie wartościami rzędu 50 czy 100 MB :-)))

    Odpowiedz
  • Gościu(2013-02-10 11:02) Zgłoś naruszenie 00

    Po pierwsze: nigdy nie kupujcie usługi u operatora który jest właścicielem waszej linii.

    Odpowiedz
  • Gość(2013-02-10 08:34) Zgłoś naruszenie 10

    Znaczy dostawca usługi internetowej moze proponowac 20 Mb/s, potem pobierac oplate za tą predkosc, a faktycznie udostepniac 2 Mb/s bo cos tam? I to calkiem bezkarnie?? Przecież to złodziejstwo w czystej postaci! Ja napisze, że moj sklep spozywczy oferuje do 5 bułek, potem dam klinetowi 2 i powiem, że piekarnia z ktora wspolpracuje, zapewnia dzis tyle, ale w zwiazku z tym, że chcial pan kupic 5 co jest w umowie, to musi pan zapłacić za 5 i to pana problem. Śmieszne?? Nie bardzo.

    Odpowiedz
  • jarek(2013-02-10 08:30) Zgłoś naruszenie 00

    U mnie Sosnowiec UPC 30mb/3mb po kablu i mniej wiecej tyle jest, a zdarza sie ze nieraz lekko przekracza.

    Odpowiedz
  • s(2013-02-09 16:25) Zgłoś naruszenie 00

    W centrum Warszawy UPC w umowie 60/6Mb w praktyce 3,2/5,9 i to jest dopiero cyrk.

    Odpowiedz
  • sopot(2013-02-09 11:09) Zgłoś naruszenie 00

    UPC w umowie 30/3Mb, w praktyce 10/2Mb, wyżej się nie udało, podobie wifi i skretka

    Odpowiedz
  • inotak(2013-02-09 10:10) Zgłoś naruszenie 00

    Na początku gdy zmieniałem operatora kablowego w umowie mam dosyć kuszącą ofertę samego internetu.Prędkości oferowane w zapisie to 100Mb/4Mb wszystko ładnie działa tylko po kablu zgodnie z umową,ale takie maksymalne prędkości wysysam w godzinach nocnych.Po Wifi jest to nie całe 35-45Mb.Więc tak to wygląda:(

    Odpowiedz
  • panpan(2013-02-09 08:03) Zgłoś naruszenie 00

    Konsultant nie gadaj bzdur bo czasem to jak się rozmawia z osobą która reprezentuje jakąś firmę to się zastanawiam kto jej taką krzywdę zrobił ze posadzil, dał słuchawkę i odpowiadaj według schematu. Ludzie dzwonią po to zeby rozwiązać problem a nie po to by podrzec ryja, placa to wymagają żeby usługa była wykonana. Np co. do UPC to mam zastrzeżenia do ich usług ale na pomocy technicznej to z paroma osobami rozmawiałem i bylem pozytywnie zaskoczony. Problem nie zawsze był rozwiązany ale widać było ze się starają i doświadczenie a co za tym idzie wiedzę z niektórymi sprzetami mają.

    Odpowiedz
  • konsultant(2013-02-08 16:31) Zgłoś naruszenie 01

    No wlasnie. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem! bo potem wydzwaniacie jak debile do niczemu winnych konsultantow z ryjem i z pretensjami a prawda jest taka, ze jak jestescie glupi to za to płaćcie. Neta i tak wam nikt nie naprawi frajerzy

    Odpowiedz
  • adam(2013-02-08 15:22) Zgłoś naruszenie 00

    ble ble ble

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane