Netia i Orange Polska walczą o klientów biznesowych

autor: Michał Fura28.01.2013, 07:05; Aktualizacja: 23.07.2013, 14:02
Oba telekomy nie opublikowały jeszcze danych za ubiegły rok, ale zdaniem analityków nie mają powodów do radości.

Oba telekomy nie opublikowały jeszcze danych za ubiegły rok, ale zdaniem analityków nie mają powodów do radości.źródło: ShutterStock

Walcząc o klientów, Netia i Orange Polska sięgnęły po nowy marketingowy haczyk – usługi dla firm. Netia przesuwa na ten rynek większość tegorocznych inwestycji, Orange stawia na razie na tańszą ofertę dla małych i średnich firm.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane